Télapuk
Scott Calvin visszatért! Bár már közel harminc éve ő a Télapó, most is ugyanolyan vidám, mint régen. De ahogy a karácsony népszerűsége, a Télapó varázsa is egyre jobban csökken. Scott már nem bírja a munkája tempóját és a családjával sem tud elég időt együtt tölteni. Miután megtudja, hogy valamilyen úton-módon nyugdíjba is vonulhat, Scott elgondolkozik rajta, hogy nem lesz tovább Télapó és keres magának egy utódot, hogy jobb apa és férj lehessen.