Télapu 2 - veszélyben a karácsony
Tim Allen visszatér a nagysikerű Télapu folytatásában! Scott Calvin (Tim Allen) mindenidők legjobb Télapója, de még neki is meggyűlik a baja a munkaadójával. Hiába az apró alkalmazottak megtisztelő elismerése, a munkaszerződés az Északi sarkon is kötelez. Ezek szeint a menő Télapónak karácsonyig feleséget kell kerítenie különben ugrik a vezetői állása. Scott gyorsan helyettes után néz, és elindul a minden eddigi feladatnál nehezebbnek ígérkező párkeresésre.