Üdv Wrexhamben!
Rob McElhenney és Ryan Reynolds vezetik a Wrexham FC-t, és próbálnak az esélytelen csapatból olyat faragni, amelynek az egész világ szurkolhat. A dokusorozat végigköveti a gyorstalpalójukat a klubtulajdonosok sorában, Hollywoodtól Walesig, valamint egy csapat és egy település összefonódó sorsát.