Uncle Samsik: A koreai álom
Samsik bácsi még a háború alatt is képes napi háromszori étkezést biztosítani, míg az elit Kim San arról álmodik, hogy megváltoztatja a világot. Vajon Samsik bácsi valóban képes teljesíteni Kim San ambiciózus tervét, ahogyan azt állítja?
Samsik elmondja Kim Sannak, hogy ugyanaz az álmuk, és segítséget ajánl, de Kim San ellenáll.
Amikor Kim San nem adja be a derekát, Samsik azt tervezi, hogy először Kim San barátait nyeri meg.
Samsik azt tervezi, hogy Kim San segítségével irányítja maj az ország gazdaságát és politikáját.
Samsik azt tanácsolja Kim Sannak, mondjon le a szeretetről és tiszteletről, ha a csúcsra akar jutni.
Samsik Kim Sant a demokrácia fenntartása iránt elkötelezettpolitikai újoncként tervezi bemutatni.
A féltékenység eluralkodik Samsiken, amikor megjelenik Choi Hanrim tábornok, Kim San apafigurája.
Samsik beleveszi Kang Seongmin ötletét a főtervbe, hogy Kim San legyen a miniszterelnök.
Kim San minden titkát Samsikra bízza, de Samsik elhallgatja néhány tervét Kim San elől.
Kim San gyanakvása egyre nő, mivel kételkedik abban, hogy Samsik el tud-e válni Kang Seongmintól.