Utazás a Föld középpontja felé
Diego a nyarat a barátaival egy táborban tölti, amit Pompilio Calderón, egy különc és híres felfedező vezet. Ott rátalálnak egy medálra, ami Poláé, Diego nagymamájáé. Őt követve rendkívüli kalandokat élnek át egy párhuzamos dimenzióban, miközben próbálják megmenteni a bolygót a katasztrófától.
Diego arról álmodik, hogy a videójátékos eredményei valóságos felfedezésekké válnak. Kreatív és kíváncsi gyerek, egy felfedező, vezető a barátai között. Diego a nyarat a barátaival egy táborban tölti, amit Pompilio Calderón, egy különc és híres felfedező vezet. Ott rátalálnak egy medálra, ami Poláé, Diego nagymamájáé. Őt követve felfedeznek egy romot és egy rejtélyes átjárót a Verne-dimenzióba, egy párhuzamos univerzumba, ami azt jelképezi, milyen lehetne a bolygónk az emberiség pusztító kapzsisága nélkül. Rendkívüli kalandokat élnek át a küldetésük során, hogy segítsenek Polának helyreállítani az egyensúlyt mindkét dimenzióban, és megmentsék a bolygót a katasztrófától.