Star Wars: A klónok háborúja
Vadonatúj, filmminőségű animációkkal folytatódik a Star Wars története. Legendás szereplőkkel, lenyűgöző akcióval, a jó és a rossz végtelen harcával, egy messzi-messzi galaxisban.
George Lucas producernek és a Lucasfilm Animationnek köszönhetően folytatódik a Star Wars. Legendás szereplőkkel, lenyűgöző akcióval, a jó és a rossz végtelen harcával, a Star Wars: A klónok háborúja új kalandokkal bővíti a Star Wars történetét egy messzi-messzi galaxisban.