Mi lenne, ha…?
A Szemlélő visszatér és tovább kalauzol bennünket a Multiverzum végtelenjében, ahol a Marvel Moziverzum régi és új szereplőivel találkozhatunk. Az animációs antológia sorozat megkérdőjelezi, újragondolja és a feje tetejére állítja a Marvel mozifilmek klasszikus eseményeit. A szereplők hangjait többnyire a moziváltozatokból ismert kiváló színészek kölcsönzik.