Check out "Feeling the Love," performed by the Cast of Descendants: The Royal Wedding!
It's an ever after like you've never felt. Feel that dream come true when you hit play on "Feeling the Love," performed by the Cast of Descendants: The Royal Wedding! Get ready for true love you can't deny!