Watch "Perfect Princess" from Descendants: Wicked Wonderland.
Now that the Queen of Hearts is nice and Cinderella is safe, things seem perfect for Red and Chloe… little do they know that changing time has its consequences. Watch "Perfect Princess" from Descendants: Wicked Wonderland performed by Kylie Cantrall, Malia Baker and the Descendants: Wicked Wonderland Cast.