Check out "My Nemesis" performed by Danny Jacob!
I used to sit alone doing evil all day, but now I think that someone's gonna get in my way… Dr. Doofenshmirtz flashes back to the first time he met his nemesis, Perry the Platypus! Check out "My Nemesis" performed by Danny Jacob!