Check out "Summer Belongs to You" performed by Phineas, Isabella and Candace!
Yes, it's true! Summer belongs to you! Phineas, Ferb and the rest of their friends celebrate the longest day of summer! Check out "Summer Belongs to You" performed by Phineas, Isabella and Candace!