Wendy Wu: Homecoming Warrior
Wendy Wu has only one thing on her mind: winning the crown as this year's homecoming queen. But the arrival of a mysterious young Chinese monk named Shen flips her whole world upside down.
Wendy Wu has only one thing on her mind: winning the crown as this year's homecoming queen. But the arrival of a mysterious young Chinese monk named Shen flips her whole world upside down. As if juggling homework, a hottie boyfriend and fierce competition for homecoming queen isn't enough, now she's got to seriously train her mind, body and spirit in all things Kung Fu. Will Wendy discover her own inner warrior and learn what's really important in life?