The Boy Who Talked to Badgers
Much to his father's dismay, a young farm boy, Benjy, seems to get along with animals better than people. When one of his furry friends goes missing, Benjy sets off to find him and gets swept away in a raging river that carries him far from home. Lost and injured, Benjy must rely on his badger friend to survive the harsh wilderness.