Skyrunners
When teenage brothers Tyler and Nick Burns commandeer a small UFO that crashes near their town, they learn of an ominous alien plot. Worlds collide as the brothers must save one another...and Earth.
Teenage brothers Tyler and Nick Burns take the ride of their lives when they uncover a crashed UFO near their town. Tyler and Nick commandeer the small spacecraft and soon learn that not only is the ship itself "alive," but Tyler is developing otherworldly abilities. When the brothers ultimately uncover an evil alien plot, Tyler is captured. With the help of the UFO, Nick must venture into the aliens' lair to rescue his brother...and Earth.