The Scream Team
With Halloween looming, Ian and Claire Carlyle accompany their father to his childhood hometown of Steeple Falls for the funeral of their beloved Grandpa Frank. As the small town prepares for its Halloween Festival, marking the legend of Zachariah Kull, Ian and Claire are startled to discover that ghosts really do exist! Worse, they learn that the angry spirit of Zachariah Kull won't allow their late grandfather's soul to rest.