Daredevil
A lawyer blinded by radioactive waste fights crime as an acrobatic martial arts superhero, using his other senses, which have been enhanced.
For Daredevil, justice is blind, and for the guilty, there's hell to pay! Ben Affleck and Jennifer Garner ignite dangerous sparks and nonstop thrills in this dazzling action-adventure. By day, blind attorney Matt Murdock (Affleck) toils for justice in Hell's Kitchen. By night, he's Daredevil, The Man Without Fear - a powerful, masked vigilante stalking the dark streets with an uncanny "radar sense" that allows him to "see" with superhuman capabilities. But when the love of his life, fiery Elektra Natchios (Garner), is targeted by New York City's ruthless Kingpin of crime (Michael Clarke Duncan) and his deadly assassin Bullseye (Colin Farrell), Daredevil may be about to meet his match.