Johnny Kapahala: Back on Board
Johnny Kapahala returns to Hawaii to attend his grandfather's wedding, but instead of catching a few waves while he's in town, Johnny's got his hands full keeping an eye on "Uncle Chris," the 12-year-old son of his grandfather's fiancée.
Catch up with everybody's favorite teen surfing and snowboarding champ. Johnny Kapahala returns to Hawaii to attend the wedding of his grandfather, the legendary Johnny Tsunami. But instead of catching a few waves while he's in town, Johnny's got his hands full keeping an eye on "Uncle Chris," the 12-year-old son of his grandfather's fiancée. Through Chris, Johnny is introduced to the "Dirt Devils"--- the local dirtboarding team. When the Dirt Devils wind up in direct competition with Grandpa's surf shop, it's up to Johnny and Chris to join forces and save the day.