Red Tails
A breathtaking tribute to the unsung heroes who rose above extraordinary challenges and ultimately soared into history. Italy, 1944: As the war takes its toll on Allied forces in Europe, a squadron of black pilots known as the Tuskegee Airmen are finally given the chance to prove themselves in the sky…even as they battle discrimination on the ground.