Those Calloways
Cam Calloway (Brian Keith) is a man with a dream: to one day establish a sanctuary for the geese that fly overhead during their long migration. Unfortunately, Cam lacks the money to buy the necessary property—until his son Buck (Brandon de Wilde) embarks on a project that will guarantee success...unaware that greedy hunters are manipulating the Calloway family for their own selfish gains.