Pocahontas II: Journey to a New World
Along with friends Meeko, Flit and Percy, Pocahontas sets sail for England. But once there, she must decide whether to return to the life she has always known or follow her heart in this new land.
Accompanied by her friends Meeko, Flit and Percy, Pocahontas sets sail for England as an ambassador for peace. At first confused by the strange fashions and bizarre customs of London, Pocahontas is soon befriended by the dashing Englishman John Rolfe. But the arrival of a mysterious stranger forces Pocahontas to choose between the life she has always known and the path of her future.