Secret of The Wings
A mysterious force draws Tinker Bell to cross the border into the unknown world of the Winter Woods, a place where the fairies of Pixie Hollow are forbidden to go. There she discovers a secret that will change her life forever: she has a sister named Periwinkle. When Pixie Hollow is threatened, the pair must work together to save their two worlds.
For the fairies of Pixie Hollow, the Winter Woods is strictly off-limits. But when a mysterious force draws Tinker Bell to cross the border into this unknown world, she discovers a secret that will change her life forever. She comes face-to-face with a frost fairy named Periwinkle, the only fairy who can help unlock the secret of the wings. With fun and laughter, they form a magical connection and make an astonishing discovery: they're sisters and must work together to save their two worlds.