Step Into... The Movies with Derek and Julianne Hough
Recreating the most legendary cinematic performances. Featuring a star-studded cast of singers, dancers, actors and film legends. Re-imagined through a modern lens, the performances will draw inspiration from iconic films such as: “Singin’ in the Rain,” “Moulin Rouge,” “Beauty and the Beast,” “Chicago,” “Dirty Dancing,” “Saturday Night Fever” and “La La Land.”