Island at the Top of the World
An American archaeologist joins a rich English businessman, an eccentric French inventor, and an Eskimo trapper on an awe-inspiring search for a long-lost son. What they discover is a world forgotten by time in the grand fantasy adventure tradition of Jules Verne and H.G. Wells, and alive with romance, and comedy!