Jumping Ship
Michael has big plans to show his country cousin a good time aboard a luxury yacht, only to discover the yacht he’s chartered is actually a dilapidated fishing boat. When modern-day pirates give chase, the boys and the captain are forced to jump ship, leaving them stranded on an island. Can they work together to get home?
It’s first-class adventure for Michael and his cousin when they charter a private yacht for a fun-filled cruise off the coast of Australia...until the "yacht" turns out to be a broken-down fishing boat complete with a rusting hull. When they find themselves being chased by modern-day pirates, their only option is to jump ship with the boat’s captain. Stranded on an island without any of the conveniences of home, these three castaways must work together if they hope to survive and be rescued.