A Goofy Movie
Goofy has a hilarious cross-country road trip in store for his teenage son Max. En route to the ol' fishing hole to get in some father-son bonding time, they find themselves up to their floppy ears in misadventure. Will Max learn there's nothing wrong with taking after dear old dad...even if he is a little goofy?
The lovable Goof bonds with his teenage son Max on a hilarious cross-country road trip. En route to the ol' fishing hole, they find themselves up to their floppy ears in misadventure, action-packed situations, narrow escapes—and even a comic close encounter with Bigfoot. Will Max learn there's nothing wrong with taking after dear old dad...even if he is a little goofy? The question is answered in the showstopping finale, when Max and Goofy "crash the stage" at the most spectacular rock concert ever performed.