Tangled Before Ever After
It may be the beginning of Rapunzel's happily ever after, but this fairy-tale ending isn't exactly what she dreamed it would be. While Eugene quickly adapts to his new life of royal luxury, Rapunzel finds adjusting to life as a Princess in Corona is harder than she imagined. Overwhelmed with new responsibilities, Rapunzel escapes with her friend and handmaiden, Cassandra, for a night of freedom that leads to the return of Rapunzel's long blonde hair. Can she accept all that it represents?