Tarzan II
Before he was King of the Jungle, Tarzan was an awkward young kid just trying to fit in. When one of his missteps puts his family in jeopardy, Tarzan decides they would be better off without him.
Before he was King of the Jungle, Tarzan was an awkward young kid just trying to fit in. When one of his missteps puts his family in jeopardy, Tarzan decides they would be better off without him. His journey brings him face-to-face with the mysterious Zugor, the most powerful force in the land. Together, Tarzan and Zugor discover that being different is not a weakness...and that friends and family are the greatest strength of all.