High School Musical 3: Senior Year
With graduation looming, the seniors of East High need to do something they'll remember forever. Together with the rest of the Wildcats, they stage a spring musical reflecting their hopes and fears about the future...and their unforgettable experiences growing up together. But with graduation approaching and college plans in question, what will become of their dreams, romances and friendships?
It's almost graduation day for high school seniors Troy, Gabriella, Sharpay, Chad, Ryan and Taylor...and the thought of heading off in separate directions has these Wildcats thinking they need to do something memorable. Partnering with the rest of the Wildcats, they stage a spring musical reflecting their hopes and fears about the future—and their unforgettable experiences growing up together. But with graduation approaching and college plans in question, what will become of the dreams, romances and friendships of East High's senior Wildcats?