Sharpay's Fabulous Adventure
Sharpay Evans is bound for the bright lights of New York City, convinced instant fame and fortune are in the bag (designer bag, that is). But the theatre is a dog-eat-dog world, as she and her pup Boi discover when they encounter a scheming Broadway starlet, who---with her pampered pooch by her side---will do anything to crush the competition.
Just how fabulous do you have to be to make it big in the Big Apple? One aspiring diva is about to find out...the hard way. After a talent scout spots her performing with her dog Boi at a charity gala, Sharpay Evans (Ashley Tisdale) sets off for the bright lights of New York City, convinced that instant fame and fortune are in the bag (designer bag, that is). But theatre is a dog-eat-dog world, as she and Boi discover when they encounter the devious owner of a pampered pooch named Countess and a scheming Broadway starlet who will do anything to crush the competition. Fortunately, Sharpay also meets Peyton (Austin Butler), a handsome student filmmaker who finds Sharpay nearly as fascinating as she finds herself.