Gulliver's Travels
Jack Black is larger than life in this epic comedy-adventure based on the classic tale. When a shipwreck lands a mailroom clerk named Gulliver (Black) on the fantastical island of Lilliput, he transforms into a giant. Gulliver’s tall tales and heroic deeds win the hearts of the tiny Lilliputians, but when he carelessly puts his newfound friends in peril, Gulliver must find a way to fix things.