Snowball Express
Johnny Baxter, a New York accountant, sees dollar signs when he inherits a hotel in the Rocky Mountains. He quickly quits his job and moves his family out West to beautiful Colorado, but the Rockies never seemed rockier as the Baxters find their "estate" in a state of total dilapidation.