Aquamarine
Two teenage girls (Joanna "JoJo" Levesque, Emma Roberts) discover that mermaids really do exist after a violent storm washes one ashore. The mermaid, a sassy creature named Aquamarine (Sara Paxton), is determined to prove to her father that real love exists, and enlists the girls' help in winning the heart of a handsome lifeguard (Jake McDorman).