Donald's Dog Laundry
With a rubber bone as a lure, Donald Duck tries to entice Pluto to try his mechanical dog washer. When the bone gives Pluto trouble, Donald tries a toy cat as a lure only to unexpectedly fall into the washer himself, get scrubbed and then hung out on the line to dry.