Sharks vs. Dolphins: Blood Battle
They’ve shared the ocean for millennia, but scientists have only just begun to understand the complex relationship between sharks and dolphins. Sharks vs. Dolphins follows a team of experts as they travel to the epicenter of this savage struggle — Shark Bay, Australia — to unlock the secrets of shark and dolphin combat using new research and cutting-edge technology.