The Naughty Nine
Mischievous fifth grader Andy finds himself without a present from Santa on Christmas morning. Realizing he must have landed on the “naughty list” and feeling unfairly maligned, Andy pulls together a team of eight other “naughty listers” to help him execute an elaborate heist in Santa’s Village at the North Pole to get the presents they feel they deserve.