Path of the Panther
Photographer Carlton Ward Jr. teams up with various forces to track the endangered Florida panther and protect its ever-shrinking habitat.
Drawn in by the haunting specter of the Florida panther, a wildlife photographer, veterinarians, ranchers, conservationists, and indigenous people find themselves on the front lines of an accelerating battle between forces of renewal and destruction that have pushed the Everglades to the brink of ecological collapse.