Turner & Hooch
Scott Turner (Tom Hanks), a compulsively neat detective, finds his tidy world goes to the dogs when he's forced to team up with a drooling slob of a junkyard dog named Hooch. Not exactly man's best friend, Hooch turns Scott's life upside down, wrecking his home, career and budding romance. It's a nonstop test of wills between this mismatched duo that will leave you laughing your tail off.
Scott Turner (Tom Hanks), a compulsively neat detective, finds his tidy world goes to the dogs when he's forced to team up with a drooling slob of a junkyard dog named Hooch. Not exactly man's best friend, Hooch turns Scott's life upside down, wrecking his home, career and budding romance. Filled with an offbeat blend of humor and suspense, this hilarious nonstop test of wills between the mismatched duo leads to the most unlikely friendship you've ever seen.