Man of the House
Funnyman Chevy Chase is Jack, a guy who's found the woman of his dreams (Farrah Fawcett). Too bad her stubborn 11-year-old son, Ben (Jonathan Taylor Thomas) thinks Jack is a geek! As a test, Ben coaxes Jack into joining the YMCA Indian Guides, led by a wacky suburban dad (George Wendt). Chaos ensues as Jack struggles to prove to Ben that he's not totally uncool! From rain dancing to building a teepee, Jack will do anything to win Ben's approval -- and his mom's affection!