Mom's Got a Date With a Vampire
The Hansen kids are in a jam. Adam and his best friend Duffy have gotten their hands on some tickets for a concert, and his sister Chelsea has a date with her dreamy boyfriend. The only problem is they're both grounded. Chelsea and Adam will do whatever it takes to get their mom out of the house, even if it includes a chance meeting with a very mysterious man. Everything seems to go according to plan...until their little brother realizes that this stranger might be a vampire.