See How They Run
It’s the greatest murder ever staged as plans for a movie version of a hit play are halted in 1950s London after a pivotal crew member is murdered. When a world-weary inspector and his eager rookie sidekick take the case, they enter the glamorously sordid theatre underground – investigating at their own peril.
Welcome to the greatest murder ever staged! It is the West End of London in the 1950s, and plans for a movie version of a smash-hit play have come to an abrupt halt after a pivotal member of the crew is murdered. When world-weary Inspector Stoppard and his eager rookie sidekick, Constable Stalker, take on the case, the two find themselves thrown into a puzzling whodunit within the glamorously sordid theatre underground. The more they investigate the mysterious homicide, the more they realize that they do so at their own peril.