It's a Wonderful Binge
Like the original film, the sequel is set in a near future where all drinking and drugs are banned except for on one glorious day known as The Binge. This year, that day happens to miraculously land on Christmas. The new holiday adventure will feature magical storybooks, catchy songs, stop-motion animation…and drugs! Lots of them! Merry Bingemas!