Assembled: The Making of Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
Go on a journey with Shang-Chi himself, Simu Liu, and the cast and crew of “Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings” to discover the secrets of making the film. The key creative players take you on set with exclusive behind-the-scenes footage and interviews as they share stories from before, during, and after production. It’s everything you need to know from casting to costumes to set tours to the creation of the pulse pounding action sequences. ASSEMBLED leaves no dragon scale unturned!
A hero rises! Join the cast and crew of “Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings” on an exclusive behind-the scenes look at the creation of Marvel’s latest superhero epic. You won’t need a water map to uncover the secrets of this production as you learn about every aspect of pulling Shang-Chi out of the pages of the comics and bringing him to life on the big screen. Starting with discussions about the development process from Director Destin Daniel Cretton and the key creative team, you’ll have an all-access pass that will take you step by step through making the film. Simu Liu, Shang-Chi himself, will be your guide as he shares his personal journey from getting cast in a dream role and putting in the hours of training to get his mind and body prepared for an action-packed filming schedule. You’ll be with Simu on set from Day One all the way through his final wrap, as he shares his experiences and thoughts on the challenges and the exhilaration of making his first feature film. Stories from before, during and after production cover everything from set tours to costumes to the creation of the pulse pounding action sequences. Everything about the making of “Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings” is here as Simu and company leave no dragon scale unturned in this episode of ASSEMBLED!