Mater and the Ghostlight
Mater - the rusty but trusty tow truck - spends the day playing scary pranks on the townsfolk of Radiator Springs. That night at Flo's V8 Café, Sheriff tells everyone about the legend of the Ghostlight, a mysterious blue light that haunts those very parts. As his friends head home, Mater is left alone in the dark to ponder whether the legend of the fabled Ghostlight is true.