101 Dalmatians
Dalmatians Pongo and Perdita are overjoyed by the arrival of 15 puppies. But when the spotted-fur-loving Ms. De Vil dognaps the litter---along with every other Dalmatian pup in London---Pongo and Perdy must rally the town's animals to their rescue.
Unleashing every ounce of Disney magic, 101 Dalmatians thrills audiences of all ages with fast-paced adventure and comedy---featuring a brilliant performance by Glenn Close as Cruella De Vil. In their small London flat, Dalmatians Pongo and Perdy, and their human "pets" Roger and Anita, are overjoyed by the arrival of 15 puppies. But when the spotted-fur-loving Ms. De Vil and her clumsy cohorts, Jasper and Horace, dognap the litter---along with every other Dalmatian pup in London---Pongo and Perdy must rally the town's animals to the rescue. The plan hurls them towards a thrilling climax, filled with uproarious moments as the puppies attempt to outwit their captors and bring on a final showdown with Cruella. Packed with one of the largest and cutest collections of puppies ever brought to film, 101 Dalmatians also features a superb cast of talented humans, including Jeff Daniels, Joely Richardson and Joan Plowright.