102 Dalmatians
Oddball, the spotless Dalmatian puppy, partners with Waddlesworth, a wisecracking, delusional macaw who thinks he's a Rottweiler, to find her spots. The unlikely duo leads a posse of puppies on a mission to outfox the wildly wicked, ever-scheming Cruella De Vil, journeying from the streets of London to a Parisian bakery.
This hilarious adventure stars Oddball, the spotless Dalmatian puppy, as she embarks on a search for her rightful spots. She partners with Waddlesworth, a wisecracking, delusional macaw who thinks he's a Rottweiler. Barking mad, this unlikely duo leads a posse of puppies on a mission to outfox the wildly wicked, ever-scheming Cruella De Vil (Glenn Close). Filled with chases, close calls, hilarious antics and daring escapes all the way from London to the streets of Paris, the adventure comes to a thrilling head at a Parisian bakery.