A Bug's Life
Embark on an incredible journey with one little ant, searching for a band of warriors to help him battle the bullying grasshoppers who threaten his home.
Journey inside the miniature world of bugs for bigger-than-life fun and adventure under every leaf. Embark on an incredible expedition with one little ant as he searches for a band of warriors to help him battle the grasshoppers who threaten his home. When he stumbles upon a bumbling troupe of circus bugs instead, their only hope for victory is the bond of friendship and the power of imagination.