A Hero’s Journey: The Making of Percy Jackson and the Olympians
Being a demigod isn’t easy… and neither is filling the shoes of beloved characters. While embodying characters on a quest, Walker, Leah, and Aryan embark on an adventure of their own. Alongside a passionate cast and crew, follow these three young heroes as they step into worlds fit for gods, battle unforgettable creatures, and perform legendary stunts. Oh, and they still have to go to school.
Being a demigod isn’t easy… and neither is filling the shoes of beloved characters in a massive television series. While embodying characters on a quest, Walker, Leah, and Aryan embark on an epic adventure of their own. Alongside a passionate cast and crew, follow these three young heroes on the set of “Percy Jackson and the Olympians” as they step into worlds fit for gods, battle unforgettable creatures, and perform legendary stunts. Oh, and they still have to go to school. Produced by Evolve Studios, this journey full of challenges and growth uncovers the magic behind-the-Mist.