A Knight for a Day
Get your front-row seat for a sold-out medieval slugfest. Faithful--and clumsy--servant Cedric will do whatever it takes to help his noble master, Sir Loinsteak, prepare for a jousting tournament against the defending champion, Sir Cumference. But when Sir Loinsteak takes a nasty spill, it's up to Cedric to take the reins and don the armor to battle for the hand of the fair Princess Esmerelda.