The Little Whirlwind
Mickey Mouse wants to enjoy some of Minnie's freshly baked cake, but she wants Mickey to clean up her yard. While Mickey is working, a baby whirlwind plays havoc with his attempts to clean up the fallen leaves. Mickey finally succeeds in driving the little whirlwind away, but it returns with its mama, who completely ruins Mickey’s handiwork.