The Little Mermaid
“The Little Mermaid” reimagines the beloved story of Ariel, a curious mermaid who longs to experience life on land and, against her father’s wishes, visits the surface. Ariel finds herself on an unexpected journey of self-discovery as she encounters a prince, a sea witch, and an incredible new world.